מומחה הוצאה לפועל וחדלות פירעון

במשרד עורכי דין יוסי דרור פועלת מחלקה בעלת מיומנות גבוהה בתחום ההוצאה לפועל, כמו גם בעלת ידע וניסיון רב, אשר נבנה במהלך השנים בטיפול בגביית חובות ללקוחותיו השונים של המשרד, ובכלל זה, מימוש משכונות, משכנתאות ושטרי חוב, ביצוע פסקי דין וכן הסכמי הלוואות ושטרות בהוצאה לפועל.

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

צוות המשרד עוסק בניהול יומיומי של תיקי הוצאה לפועל וכינוסי נכסים מורכבים. במהלך שנות פעילותו של המשרד, נמכרו תחת שמו של משרד עורך דין יוסי דרור מאות נכסים במסגרת הליכי כינוסי נכסים, וביניהם נכסי נדל"ן, כלי רכב וסחורות.

הוצאה לפועל

לעו"ד יוסי דרור מומחיות ייחודית בתחום ההוצאה לפועל. המשרד מתמחה גם בייצוג חייבים בהסדרי חוב וחדלות פירעון וגם בייצוג זוכים בגביית חובות המגיעים להם. אם נתקלתם בבעיה מול בנק, ביקשו לממש את דירת מגוריך, פתחו נגדכם בהליכי הוצאה לפועל, הטילו עליכם עיקולים – רק עורך דין שייצג בנקים במשך שנים, יוכל לדעת כיצד לייצג אותך בצורה הולמת כאשר יש לו את כל הידע והניסיון .
פגישת יעוץ ללא עלות

פשיטת רגל

משרד עו"ד יוסי דרור הינו מומחה להליכי פשיטת רגל. תחום פשיטת הרגל דורש ידע רב, מומחיות מיוחדת, רק עורך דין בעל ניסיון אשר כבר טיפל בפשיטות רגל ושימש נאמן בתיקי פשיטת רגל, יוכל להביא אותך לחוף מבטחים. עורך דין יוסי דרור אשר לו התמחות וניסיון רב שנים בתחום פשיטת הרגל יוכל לטפל לך בכל הסוגיות המורכבות הכרוכות בתיק פשיטת רגל, החל מטיפול מול בנקים, נושים, חובות מזונות ועוד.
פגישת יעוץ ללא עלות

חדלות פירעון

לעו"ד יוסי דרור ניסיון רב בחדלות הפירעון. עו"ד יוסי דרור יערוך מיפוי של החובות שלכם, ינתח את הנכסים וההתחייבויות שלכם, ולאחר מכן ינסה לגבש לכם הסדר נושים בטרם כניסה להליך של חדלות פירעון, וככל שהדבר לא יצליח, עו"ד יוסי דרור ילווה אתכם בהליך חדלות פירעון משלב הגשת הבקשה לפתיחת הליכים ועד לקבלת הפטר מחובות. אל תסתכנו ותתעלמו מחובותיכם
פגישת יעוץ ללא עלות
% 0
לקוחות מרוצים
מהשירות
0 ש"ח
סכומי החוב שנמחקו
ללקוחותינו השנה
0
תיקים שטיפלנו
בהם השנה
% 0
הצלחה בתיקים
פשיטת רגל

המלצות של לקוחות